Baldersnäs julmarknad första dagen

Idag har jag och Jenny, alltså styrelsen i Firma Gnafp, varit på julmarknaden på Baldersnäs och det gick inte som vi hade förväntat oss, det började med att vi var där en timme för tidigt, vi sålde inte alls mycket saker, vi sålde dock alla Lussekatter, de fick mycket beröm! Sen var det så trögt att vi åkte hem två timmar innan det stängde, men imorgon är det en ny dag och då ska vi ta nya tag!! Ska sälja mer hembakt, så nu håller jag på att baka pepparkaksmuffins, sista plåten är inne i ugnen nu. Sen blir det inte mycket mer ikväll, är ganska så trött. Men blir i alla fall en liten sovmorgon i morgon, och det tackar jag för. 

Men det var roligt idag, och det kan jag tacka Jenny för.


P.S. det var en skum gubbe som blinkade till mig :/ .D.S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback