En kväll i världens näst bästa stad

Eller jag tror det egentligen är världens näst bästa småstad, eller något åt det hållet i alla fall. Då menar jag ju självklart Åmål.
Var där igår, och det var trevligt. Var hos Emelie några timmar, det var jag, Emelie, Sofia och Matilda, vi tjatade och så, sen drog vi till 3D, där vi satt och tjatade några timmar. Sen bar det av mot Hörnan, där det var trubadur, Emelie och Matilda ville höra Dagny och 9 to 5, men trots evigt tjat och skrikade så spelades ingen av dessa låtar. När klockan gick mot 01,00 så skulle Emelie och Matilda iväg vidare till HC, medan jag och Sofia var trötta, vi två skulle upp tidigt idag, jag skulle till julmarknaden på baldersnäs och Sofia skulle vara med i ett julspel, så vi åkte hemmåt, var trevligt att få lite sällskap i bilen på vägen hem : )
Så hade en underbart trevligt afton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback