juldagen - inte som jag hade väntat mig

igår blev det en annorlunda dag mot vad jag trodde när jag vaknade. Min dag så då ut som följande, hem till farmor o farfar för julmat, sen bara sitta och slappa hemma. Dett tyckte jag lät som en bra plan, men efter ett samtal från Sofia, så övertalade hon mig att följa med till ed några timmar när hon var chaufför, så jag följde med, eftersom jag trodde att jag skulle vara hemma igen runt 22,30. Men så blev det inte, körde in gänget till hotellet, jag och sofia stod i kön och pratade lite med folk, gratulerade Niklas som fyllde 18 år igår : ). sen runt 23,00 kom vi på att det skulle nog vara lite roligt att gå in med alla andra, eftersom själva Eds "centrum" var alldeles öde, så beslutade vi oss för att gå in, men det var lättare sagt än gjort, eftersom ingen av oss hade pengar och jag hade inget leg. Så vi for till billingen och hämtade det, sen var vi på hotellet tills det stängde typ. det var trevligt, men väldigt mycket folk...fast jag tappade inte bort Sofia en gång i alla fall.

det blev alltså inte alls som jag hade planerat, men det blev ändå en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback