Nu hoppar intressesmurfarna


Sitter i skolan, brevid Sofia (Sofia säger--> Angelica ville sitta på mig men jag sa nej. Jag är upptagen med annat.), skriver på mitt samhäll C arbete om Sierra Leone

Är redan hungrig, får dock ingen mat förren klockan har slagit
13,00

Mitt öra smärtade, så tog en alvedon

Har historia sen, och ännu senare matte

Vill ha snö

För att få julstämming behövs:
snö, julmust, pepparkakor, julmusik, julkalendern, mörker.

Samuel är emot julafton, han kallar den för kapitalistdagen. Han är en noob (typ enda ordet jag kan på "datorspråk")

Sofia skriver också på sitt Samhäll C-arbete, hon skriver om Niger, men hon vill hellre se på julkalendern på projektorn i datasalen, men hon vågar inte starta den. Sofia tycker att hon
får för dåligt med uppmärksamhet, men ingen bryr sig om det.

Nu kom det många
barn från SP2, med Frida i spetsen ; )


jul 

Vill ha snö nu!



 


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tycker om julkalendern nåt fel med det eller? Jag tycker om lussebullar men nu har jag inte riktig tid med att baka det eftersom jag har psykologi prov och internationell ekonomi prov och religions inl och svenska prov och sen är det Lucia och jag måste öva på sången eftersom jag har blivit utsett till lucia.

2006-12-05 @ 10:19:00
Postat av: Anonym

samhäll C-arbete
psykologiprov
internationell ekonomi-prov
religionsinlämningsuppgift
svenskprov

2006-12-05 @ 19:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback