"rock this party"

i torsdags var det party i trollhättan, det var ju inte alls fel det!


Det började med att bussen gick från ed, runt 18,30 sedan runt och hämtade folk i b-fors, & åmål, sen bar det av mot trollhättan.
var väl framme i trollhättan runt 21,30 tror jag, så hade sutte i bussen rätt så länge, men det gjorde inget alls, var super trevligt, så de timmarna gick fort.
vi kom inte in på lipz förren 23,00 så var på O'learys (stavning?) innan, där var det en trubadur, mycket trevligt.
sen gick vi till lipz, där blev det mycket, mycket dansande, eller i mitt fall hoppande, eftersom min såkallade "dans" är hopp. var med jenny o malin, oerhört trevligt må jag säga. så där hoppade vi runt från 23,00 till 02,00
hem resan var trögare eftersom jag var ganska så trött, kunde inte sova, satt på simons armstöd, halva vägen och det var väl inte det bekvämaste men. sen väckte jag micke pick, då han sa han roliga saker, så skrattade resten av resan hem.
kom hem ca 05,30 och då var jag trött. men det var det värt, hade hur roligt som helst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback