"she never lost her head"

Skrev ett långt och meningsfullt inlägg för bara några minuter sedan, men det ville inte publicerats, då orkar inte jag skriva ett nytt som jag redan skrivit....så det får blir lite kortare...

Igår var jag inte i skolan, och nej jag skolkade INTE, jag var med mig kära mor till Överby där vi handlade lite, kunde inte handla så, kan ju skylla på att bilen var för liten för att få plats med några kassar, men så är det inte egentligen, det var bara det att det inte fanns något som föll mig i smaken, så det blev inte alls så mycket som jag hade tänkt mig.

Idag så var det en vanlig dag i skolan, hade tre lektioner, tisdagar är den jobbigaste dagen på hela veckan, och det har jag Samhäll C, Historia C och Matte C att tacka för, men slutar i alla fall tidigt.


Väl hemma har jag inte gjrot allt för mycket, gjort svenska, sett på julkalendern, börjat sett på sanpphanar, den är ju bra. Har bara sisådär halva filmen kvar, alltså ca 1,5 timme kvar. Men det orkar jag nog inte se klart på idag, ska ju upp tidigt imorgon och bevittna det sista Lucia firandet som jag har kvar när jag går i skolan, så får offra mig och kolla på det, dessutom ska jag och Jenny greja med vår bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback