De tre musketörerna säljer igen

Idag var det kalendersäljning i Långed.
Det var jag, Sofia och Amanda, vi är som de tre musketörerna, fast lite annorlunda.
Vi for ut till Baldersnäs och Ekebol och sålde kalendrar som galningar, sålde nästa alla 25, hade bara 3 st kvar.
Men det var inte en lätt tur vi var ute på:

  • Det blåste otroligt mycket, så jag fick en kotte i huvudet
  •  Vi traskade i lera
  • Håret såg ut som världens burr
  •  Amanda fastande med bilen i lera
  • Vi höll på att köra ner i diket, sen ner i vattnet

Men det slutade bra i alla fall.




Måste skriva med den ny-gamla favoritlåten Hot Chocolate - You sexy thing. man blir ju så glad när man hör den :P

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken bra blogg jag har skaffa mig besök den så gärna, haha. Don´t forget the password.

2006-11-28 @ 10:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback