För mycket Lost?

Drömde som vanligt en hel del sjuka saker, kommer inte ihåg så mycket, men kommer i alla fall en dröm.

Jag var hemma hos Emelie (som kommer hem imorgon från China), i hennes hus här i Billingen. Vi kollade på tv, sen var det en skugga (typ den som är med i Lost) som svepte sig över hennes hus. Jag trodde att det var Voldemort, han elaka i Harry Potter, tror han heter så, det var i alla fall det jag skrek. Sen såg vi att det inte var det, utan det var ett plan som var på väg att krascha på Emelies hus. Så jag tog tag i en liten sak, vet inte vad det var, och sprang som fan över till Emelies fasters hus, där såg vi planet krascha, men inte på Emelies hus, utan längre bort. Sen var drömmen slut....

Är lite väl beroende av Lost kanske..... ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback