April april...

Har blivit lurad en gång, det var av Barret. Men kom faktistk på att det var första april, men då var det försent, hon hann säga april april....

men men..

Så idag har jag var ute på en liten jogging tur, inte alls fel, tog en ny sväng, ett varv runt elljusspåret, var lite jobbigare än vanligt. Det blev ju inte lättare av att min skor var genomvåta, detta pga. att det var en mindre sjö mitt i spåret och inget sätt att ta sig över, så jag tog sjumilakliv och blev då blöt upp till knäna, det var djupare än vad jag trodde....
Men kom tillslut runt..

Har inte gjort så mycket mer idag, slingat mammas hår, tvättat mina skor, det var väl det.....


image110
Såhär rena var mina skor o strumpor efter en liten joggingtur,
kan vara skoj att se... eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback