bara för att jag inte vill sova

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag? Spillemand
2. Kommer du komma långt i livet? Snabbköpskassörskan
3. Hur ser dina vänner dej? The Worrying kind
4. Kommer du gifta dej? Irreplaceable
5. Vad är ditt livs themesong? Tony the beat
6. Vad är ditt livs historia? Die mauer
7. Hur är skolan för dej? Tie a yellow ribbon round the old oak tree
8. Hur kan du komma framåt i livet? The Quiz
9. Hur kommer imorgon vara? Queen of apology
10. Vad är det bästa med dina vänner? Hurt
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Pupet on a string
12. Vilken låt beskriver dig bäst? Rehab
13. Hur är det med ditt liv? I can't believe It's not love!
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? Gigolo
15. Hur ser världen dig som? We will rock you
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Alright
17. Vad tycker dina vänner om dig? Santa Monica
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? I wanna have your babies
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Welcome to the black parade
20. Har du en djup och mörk hemlighet? You sexy thing
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? Song 2
22. Hur kan jag göra mig själv glad? How do you speak to an angel
23. Kommer jag någonsin ha barn? Monsoon
24. Vad är några bra tips till mej? Angelheads
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? Let's just fall in love
26. Vad är min danssång? Samma bil

Hittade denna lista hos
sanjavesna
måste även påpeka att jag inte fuskade en enda gång :)
men är lite fundersam över frågorna 2, 12, 18, vet inte riktigt hur jag ska tolka dem....

Kommentarer
Postat av: sanna

Älsdkar den där listan! Haha, det blir så roliga savar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback