dagen + kvällens outfit + helgens planer

Dagen:
Så nu är min dag rätt så slut, blir bara tv och datorn fram tills det blir sova.
Haft en okej dag, har inte mått spec bra, vet inte vad det beror på : /
Historian gick blä, har inte hittat någon bra modern propaganda text än, ska vara inne nästa vecka....
Matten gjorde jag ett försök till att fatta, gick dock inte så bra...
Sen var det träning, var helt okej, lite så kallt...

Kvällens outfit:
Eftersom vissa gör "dagens outfit" och visar deras kläder som de ska ha på dagen med bilder, så tänkte jag vara vrång och berätta vad jag har på mig nu.
Bruna dun-tofflor, rosa pyjamas byxor och en grå sälen hood-tröja. Anledningen till att jag inte har någon bild på detta, är för att det ser för jävligt ut....

Helgens planer:
Har så gott som hela helgen utplanerad, och det är inte ens onsdag, my oh my.
Börjar med fredagen då det blir fotboll i långed, sen hem till Amanda, sen till Ljuskile, sen hem igen.
Lördagen blir det match, första seriematchen, sen blir det utgång i Ed.
Söndag blir det väl plugg antar jag..

Kommentarer
Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

matte är kul
*
*
*
Anna Wintour Heiress af VeckoMagasinet
*
*
*

Postat av: sara

Tack så mycket! Kände att jag ville ha en header som var lite somrig :)

Ha en bra dag!
KRAM!

2007-04-25 @ 06:33:38
URL: http://legitimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback