En dag i Göteborg

Så har nu kommit hem från en dag i Göteborg. Var där med Emelie, hennes mor o far och hennes farmor.
Först så begav vi oss till Nordstan där vi sprang runt i diverse klädaffärer, fanns dock inte så mycket som tilltalade mig. Köpte dock ett linne på H&M. Sen blev det mat och glass.

Sen begav vi oss till Ikea, där blev det lite mer shoppande, köpte kuddfodral, och en massa lådor och sådant som man kan lägga undan saker i, är så bra på att förklara känner jag :P

Så är sliten till 1 000 nu, ska packa ner det sista för veckan och ska även städa lite på rummet, ska använda mina nya lådor, sen blir det dusch och sova. Är trötter så det räcker och blir över för minst 5 personer.


Men det var en toppen dag som jag spenderade med Emlan och hennes familj, precis som det brukar vara då det blir dagar som denna :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Fan vad grymt, jag var också i Gbg då :)

2007-04-10 @ 17:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback