inget svar, yatzy & jogging

Fia fick idag ett svar från den tjänst som aktivitetsledare på Daftö som vi båda sökte til igår, det var tyvärr inget positivt svar hon fick, men jag fick inget svar alls, hmm, vet inte hur jag ska tolka det egentligen....


 
Har spenderat dagen framför datorn, där har jag spelat yatzy så det står härliga till. Har dock inte gått så bra, men skoj är det ändå.



Jag SKA verkligen ut och jogga idag. Måste ta tag i träningen nu, förhoppningsvis orkar jag vara ute ett bra tag, man kan ju hoppas. Men har hört att folk har sett älgar och ormar nu. Huu, då blir man ju lite små skraj, gillar inte tanken på att stöta ihop med en orm som tycker att bitas är skoj....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback