ny mognare mail

Har nu gjort en ny hotmail med lite mer mognare namn än vad min tidigare har. Detta ska nu bli den mail som jag använder om jag behöver fråga något om någon grej för skolan tex. Den ska användas när jag söker jobb, vilket jag gör så himla mycket...sökt två stycken inför sommaren..ojj ojj, får säkert något av de...eller kanske inte...

Men har i alla fall hittat en underbart jobb, eller det låter i alla fall underbart, det är jobb i en BikBok-affär, i London. Min favorit affär i en stad som jag verkligen skulle inte ha något emot att bo i, vet inte riktigt varför jag är så kär i London, har aldrig varit där eller så. Kanske beror på all bra musik som kommer från England? Hmm, aja...så håller på att skriva ett litet mail nu med min nya mailadress. Ska se om jag kan få lite mer information om det hela, men det lär vara svårt att få det jobbet, men kul att anmäla sig ändå : )

Kommentarer
Postat av: sofia

Såg faktiskt bygget av den BikBok-affären när vi var där, den ligger passande nog på Oxford Street. Om det nu inte är så att de ska öppna flera BikBok alltså.. =)

Postat av: Anonym

Vad är den nya adressen tro? [email protected] :P
näe fy vale va elak jag var nu. Förlåt!

2007-04-03 @ 20:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback