skolan, döda tid, konsum o åmål

Rubriken är min dag i ett nötskal.
Har egentligen sovmorgon, men kunde inte sova, så gick upp en halvtimme tidigare, då har jag ju i alla fall tid till att göra mitt hår rakt...

Men min dag då ser ut som följande:
Tar mig till skolan med buss, eftersom mamma var vrång och jag fick inte ta bilen, vilket gör så att jag är fast på skolan i 4 timmar, troligtvis alldeles själv också, alltså själv från min klass. Vi slutar ju 12,00 och jag o Jenny ska sälja böcker på Konsum vid typ 16,00 så jag får väl sitta i ett hörn och bara vara antar jag, eller så kan jag ju ta mig en titt på alla de affärer som finns i Bfors....
Sen efter försäljningen, vid ca 18,00 kommer mamma och hämtar mig, jag kör sedan hem mamma och åker till Åmål, detta låter extra jobbigt, och det är det. Mamma är lite vrång idag men men, så ska alltså hälsa på Emelie, skoj skoj : )
 
Så det blir nog en rätt sent hem igen, men det är bara skoj det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback