sovmorgon, error, flygblad, lacross o plättar

Fick en extra lång sovmorgon idag, hääärligt. Hade ingen lärare på religionen, och så har vi självständigt arbete.
Sen var det engelska som vanligt, gjorde klart min error-uppgift, tror den hette error, eller något sånt i alla fall. Sen var det UF då satte jag och Jenny upp en massa flygblad om att vi ska sälja boken på fredag, förhoppningsvis går det bättre att sälja då än det gjorde i fredags.
Sen hade jag, Sandra o Sofia hand om gympalektionen, vi hade lacrosse, gick ju super bra det.
Hemma så lagade jag min egen mat, vilket inte händer allt för ofta, gjorde smarriga plättar.

Ska troligtvis ut och gå sedan med Munira, får se om hon upptäcker att jag har messat henne.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback