valborg är över och jag är sms sugen...

Så har nu varit hemma en stund. Var nere vid brasan (som var ytte pytte liten) sen så köpte mor o jag 8 lotter, och vi vann 2 högvinster, alltså en åsna (häst) och en hund, detta var då alltså mjukisdjur. Sen vann även Anette en högvinst, en docka. Så jag gick dit och hämtade ut 3 högvinster, najs.
Sen var det fyrverkerier, var fina, som vanligt. Men det var inget vattenfall, det var lite negativt, annars var det helt okej.

Nu sitter jag här och är fruktansvärt sms sugen, messade med Sandra och Fia, men nu är det bara Fia kvar, sms kan vara så skoj ibland. Undra vem som ska bli mitt offer?

Kommentarer
Postat av: Moving to LA. How knows, Bo? Yeah right, Wiii

Jasså vart det dig jag sms med! Började bli lite fundersam där ett tag, men nu vet jag! Det vart inte kungen som jag trott.

2007-05-01 @ 04:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback