i brist på annat så gör jag en gammal lista

Gjorde denna lista på min brors dator, ska nu göra den på min och se skillnaden :P


1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
Teenagers - My Chemical Romance
Som en tonåring och om man lyssnar på texten antar jag att det inte är så bra
2. Kommer du komma långt i livet? 
Gothenburg - Maia Hirasawa
Ända till Göteborg
3. Hur ser dina vänner dej?
Billy - Gyllene Tider
Som en knarkare
4. Kommer du gifta dej?
Love Kills - Ramones
Om jag inte hinner dö före
5. Vad är ditt livs themesong? 
Walk Away - Kelly Clarkson
Måste nog köpa nya skor
6. Vad är ditt livs historia?
I Don't Like Mondays - Boomtown Rats
Måndagar = skola = jag gillar inte måndagar
7. Hur är skolan för dej? 
Beautiful liar - Beyonce & Shakira 
Det var ett djupt svar egentligen
8. Hur kan du komma framåt i livet?
Misfit - Amy Studt
Genom att fortsätta vara en misfit
9. Hur kommer imorgon vara?
You Belong To Me - Jason Wade 
Jag kommer tillhöra en jävligt rik person
10. Vad är det bästa med dina vänner?
Det hjärta som brinner - Gyllene Tider
Deras hjärtan brinner för mig
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
En kväll i Juni - Lasse Berghagen
Jag kommer att åka tillbaka i tiden
12. Vilken låt beskriver dig bäst?
Solen i ögonen - Lars Winnerbäck
Ja, det händer ju titt som tätt att jag får solen i ögonen
13. Hur är det med ditt liv?
Real Girl - Mutya Buena
Jag är en riktig flicka
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
No matter what - Boyzone
Det spelar ingen roll
15. Hur ser världen dig som?
You've lost that loving feeling - Helmut Lotti
Som en iskall person utan någon kärlek att ge
16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
I did it my way - Elvis Presley
Ja, för jag gjorde gjorde allt på mitt sätt
17. Vad tycker dina vänner om dig?
Gomenasai - Tatu
Att jag ska förlåta dem på japanska
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Beauty Queen - Lash
Bara den vackraste duger åt mig
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Cheat - The Clash
Att de ska fuska och vara otrogna
20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Hateful - The Clash
Jag är full av hat
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
 Keep on - Robbie Williams
Ja, och det ska de fortsätta med
22. Hur kan jag göra mig själv glad?
Back for good - Robbie Williams
Jag ska helt enkelt alltid vara tillbaka
23. Kommer jag någonsin ha barn?
Maneater - Nelly Furtado
Nej, för jag äter alltid upp männen innan något annat hinner hända
24. Vad är några bra tips till mej?
Phantom of the Opera - Iron Maiden
Akta dig för fantomen
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
The 80's - Robbie Williams
Är man född på 80-talet så är man
26. Vad är min danssång?
The Voice Within - Christina Aguilera
Jag dansar i till rytmerna av mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback