min dag

idag så cyklade jag till Sofia, var våde sund mot mig sälv o naturen...men var tvungen trodde jag, för mamma sa att hon skulle ha bilen, o då var jag ju tvungen. Så cyklade iväg till Fia o när jag väl kommit fram så fick jag ett sms av mamma där hon skrev att det var visst imorgon hon skulle ha bilen, så på ett sätt kan man se det som att jag cyklade i onödan, men men...
Jag o Fia kollade på Abisko bilder, verkade vara fint med ack så öde där...
Sen tog vi en tur till Baldersnäs o gick runt där lite, sen bakade vi kladdkaka o kollade på VM o hejade på Svenskarna, men alla som vi hejade på blev ju 4:a...

sen cyklade jag hemmåt efter en ooootroligt trevlig dag med min underbara Fia!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback