min dag

Min dag har spenderats framför datorn där jag har grejat med den foto-grejen jag fick av pappa igår. Man gör ett fotoalbum via datorn, som sedan skickas in och så får man den efter någon vecka,inbunden och allt precis som man själv vill ha det, me like! Men har haft lite problem idag, då jag upptäckte att jag inte kunde spara, min dator gillar mig tydligen inte idag, så måste bli klar med den idag, har bara en sida kvar, och på den ska det vara kusinbarn. Så just nu väntar jag på bilder som ska komma på mailen ikväll :)

Men nu blir det kvällsmat
image411

Kommentarer
Postat av: som är din vän i eten.

Din datanörd! Jag blir såå trött. Bara dator dator dator i ditt liv. . .

2007-12-21 @ 08:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback