tredje gången gillt, men på ett annat sätt

Har gjort denna listan två gånger innan, men nu ska jag göra om den lite ;)

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångens första mening som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
Do you remember Hullabaloo, Upbeat, Shinding and Ed Sullivan too?
2. Kommer du komma långt i livet?
Conversations with my thirteen year old self
3. Hur ser dina vänner dej?
Gaze into her killing jar
4. Kommer du gifta dej?
We hate it when our friends become successful
5. Vad är ditt livs themesong? 
I'm just a girl with the ability to drive a man crazy
6. Vad är ditt livs historia?
They're forming in a straight line
7. Hur var skolan för dej? 
She works downtown in an unmarked bar
8. Hur kan du komma framåt i livet?
There's no earthly way of knowing
9. Hur kommer imorgon vara?
When I was a young boy, my father took me in to the city
10. Vad är det bästa med dina vänner?
In the town where I was born
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Picking up the story from where I left off, it's 1990 now so school can fuck off
12. Vilken mening beskriver dig bäst?
It's hard to remember how it felt before
13. Hur är det med ditt liv?
You can go out, dancing and I'll write about you, dancing without you
14. Vilken mening kommer sägas på din begravning?
Oh make me over, I'm not what I wanna be
15. Hur ser världen dig som?
Confidence is a must
16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
When I get older losing my hair

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Well I saw you with your hans over your head
18. Vilken mening beskriver den du är attraherad av?
You call me up in the mornings
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
I-I wish you could swim, like the dolphins-like dolphins can swim
20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Everybody's gonna love today, gonna love today, gonna love today.
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
Say you stand by your man
22. Hur kan jag göra mig själv glad?
Well you done done me and you bet I felt it
23. Kommer jag någonsin ha barn?
Panic on the streets of London

24. Vad är några bra tips till mej?
I've got my things packed, my favourite pillow, got my sleeping bag
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
I've got your picture of me and you
26. Vad är min danssång?
I've paid my dues, time after time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback