En förmiddag på strömkullen

Har nu spenderat min måndagsförmiddag på skolan, har hunnit med två lektioner, den första var religion, fick tillbaka provet, blev nöjd med resultatet, och nu senast var det engelska. Där hade vi ingen lärare men jag gjorde ändå min uppgift, brukar inte hända, men nu gjorde det, och det känns bra.

Nu har jag en liten rast innan det blir UF där ska jag o Jenny greja med vår broshyr, kommer bli fin så fin.

Maten idag var ingen höjdare, tack för fil, flingor o ett otroligt gott bröd. Gör så att jag tar mig igenom dagen utan att hungra ihjäl.

Gympa senare idag, vet inte vad vi ska göra men nu tar jag emot all sorts träning med öppna armar, har inte tränat på länge och det känns bra att få röra på sig igen.

Nu kom Fipi och körde en krok upp i min näsa.....


Kommentarer
Postat av: FiPi

Det var inte någon jävlaKROK utan en KAPSYLÖPPNAR. Lär dig se skillnad på en krok och en kapsylöppnare för Guds skull. Jesus sade: Nu är inte nån längre jude eller grek, slav eller fri, man eller kvinna. Allt är ett i Kristus Jesus.

2007-02-19 @ 14:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback