Min planerade lördag...

Jag hade en så bra plan till denna lördag, tänkte ut den igår när jag inte kunde somna, den var i alla falla såhär:

  • Laga min söndriga byxor, 4 par, vet inte hur jag beter mig med jeans egentligen...
  • Städa mitt rum, alltså dammsuga golv och sen hyllor, bänkar m.m
  • Bränna ut alla mina bilder på cd-skivor, kan ju inte veta när datorn går och dör..
  • Plugga, samhäll x2 och HOLK
  • Baka pizza
  • Se på melodifestivalen

Det har gått lite halvt bra med mina planer

Fick 2 par jeans lagade, sen fick jag panik på symaskinen, fick hemska flashbacks till högstadiet då man hade det hemska ämnet syslöjd..
Jag fick allt rummet städat, blev skinade rent, högt och lågt.
Brände alla bilder som jag har på min gamla dator som när som helst kan "kasta in handuken"..
Blev ingen pluggning, dels för att min bror har bott vid datorn idag, och  dels för att jag har inte fått mailet jag ville ha från Pia.
Blev två pizzor, jag gjorde bottnarna, som jag brukar, fick dock kritik, men det blev i alla fall ätbart.
Har sett på melodifestivalen, gillade inte någon låt speciellt mycket....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback