skola, tal, lådor, varm oboy, träning

Så var ännu en dag över. Har gjort en del saker, i skolan så var det full rulle, i svenskan var klassen tvungna att hålla ett tal, så jag i stod i sessionsalen och höll mitt argumenterande tal, jag pratade om organdonation, vilket jag självklart är för. Tror inte att jag pratade för fort, får hoppas att jag inte gjorde det. Efter det var det lite religion, sen målade vi en låda på estisk verksamhet. Sen var skoldagen slut, kom hem och började häva i mig varm o'boy eftersom min hals måste vara bra tills imorgon. Sen bar det av mot Långed och träning. Var inte med, utan kollade bara på, allt för att vara bra tills cupen i morgon, det ska bli så skoj.
8 feb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback