Min trevliga helg

Fredag:
Jobbade från 07,00 till 13,00m en kort dag med andra ord, trevligt. På eftermiddagen/kvällen så träffade jag Sandra o Ennelie, vi fikade på Kicki's Café, blev en grillad baguette som vanligt för mig och en hel del tjat, som vanligt det med, trevligt. 
Sen bar det av mot långed, där jag, Sofia, Hanna o Lousie kollade på när Långeds herrlag återigen vann, det går bra för dem i år, trevligt.

Lördag:
Var trevlig och följde med till brors lägenhet där jag gjorde det jag gör bäst, diska och damsög. Mor, far o bror satte in hans nya säng o köksbord, blir riktigt trevligt där nu, även om han har ett rosa elskåp.
Skulle egentligen ha lagat mat till familjen på kvällen, men vi åt pizza istället, det är väl trevligt, men då orkade ingen kyckling, så jag fick inte laga någon mat.

Söndag:
Åkte till Gbg med Sofia, Hanna, Jenny, Lousie, Malin o Fredrik för att gå på Pier Pressure. Vi stannade och fikade i ljungskile, som för övrigt Jenny körde lite fel i, så då fick man ju se Ljungskile och det är ju alltid trevligt.
Kom i alla fram till gbg och hittade en oväntad men bra parkering. Gick direkt bort till Pier Pressure, vi kollade på en massa band, vissa var bättre än andra, de som jag såg var (antingen hela konserten eller i alla fall några låtar): Blindside, Loving Chokes (som jag fick en cd skiva med, trevligt), Early to bed, Kid Down, April Devine, Billy Talent, The Sounds, Sunrise Avenue, Sounds like Violence, Avril Lavigne och My Chemical Romance. Stod lååångt fram på MCR o Avril, TREVLIGT!
Vi började vår hem färd ca 1 från parkeringen, stannade till på McDonalds, stod i kö i ca 35 minuter, slängde i oss maten och hoppade in i bilen, och for mot kära Dalsland. Var hemma ca 4, och då var jag trött efter en super trevlig dag med super trevligt sällskap!

Det var min trevliga helg det!
Var dock en otrevlig grej som inträffade igår, på MCR konserten, så ville min kamera inte fungera riktigt, fick bara mörka bilder på bandet, lite otrevligt så...


Kommentarer
Postat av: maria

haha!!! på lördagen hittade du rätt:P diska o damsög;) hihi

2007-07-02 @ 17:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback