Balen var ju så himla rolig!

Balen var igår, på Baldersnäs herrgård.
Åkte dit i en raggarbil med Elin, hennes date Christian och min date Sofia.
Mina lockar förstördes dock lite av att vi åkte cab och det blåste, när jag för en gång skulle ville ha lockar så blev håret rakt, störande.
Kom fram till Baldersnäs vid 16,30 då var det fotografering, alla var så himla fina!!
Sen var det klassfotografering, och sedan var det mingel o välkomstdrink.
Sedan var det mat, och precis när vi skulle gå in så började det att regna, så hade tur.
Åt mat, det var gott, jag som brukar vara lite små kräsen, men det gick lätt ner.
Vår klassföreståndare TT sjöng även en låt till oss, hur bra som helst!
Sen var det fest hela kvällen/natten, hade verkligen hur skoj som helst.


image207
Några av flickorna från klassen, se så fina alla är.
Från vänster: Hanna, Albana, Nallis, Sandra, Sofia, Rebecca o jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback