Jag kommer nog att överleva

Har nu lagat och åte upp min mat, har kommit på att jag med all säkerhet kommer att överleva jag när väl flyttar hemifrån. I alla fall vad gäller maten, jag äger ju i köket upptäckte jag idag, och vem har sagt att man inte kan överleva på korv med bröd?



Men för er som är inte är lika bra i köket som mig, så kommer här ett recept på hur man ska gå tillväga:

*Sätt på plattan, hög värme
*Häll i lite margarin
*Lägg i korvarna (antal efter behag)
*Sänk värmen
*Rör korvarna då och då, så att inte inte steks på samma sida hela tiden
*När de är gyllenebruna är de klara, ta då ur dem ur stekpannan
*Lägg dem i korvbröd (helst pågens)
*Garnera med valfritt tillbehör (ex senap, rostad lök, m.m)
*Bara att börja äta

image253

Kommentarer
Postat av: Egoina

tack så mycket! usch, korv är inte got...

Postat av: Elin

tackar tackar, är inte direkt något fan av kort :)

2007-06-24 @ 21:25:17
URL: http://tripp91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback