Midsommar

Efter nästan en vecka kommer nu min redovisning av min midsommar 2007.
Det började med att jag o Fii åkte ner till Grebbestad, där åkte vi runt o runt bland stugor på jakt efter en speciell gul stuga. Tillslut så kom vi fram, o det regnade såklart. Så vi var inne i stugan för det mesta, var även lite hos grannen, trevligt. Vi grillade och pratade, trevligt värre.
När vi valde att gå in till Grebbestad så regnade det inte så mycket, så vi passade på att gå, var bara jag, Fii o Svenny som gick in, vi är hurtiga.
Vi stod i kö till röde orm i regnet lääänge och när vi väl kom fram var det visst 20 år, segt. Så vi drog till ett ställe brevid, där träffade vi Diellza, det var väl det som var mest skoj med det stället, men de hade faktiskt en god isbjörn.
Sedan blev det ett stopp på en pizzeria som inte hade pizza, där träffade vi en 22 årig 15 åring.
Sedan var det stugan som väntade.

Jag skulle kunna nämna en del saker som inte var så bra med detta årets midsommar, men det vill jag inte, för sällskapet var underbart, och det slår det negativa med hästlängder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback