min arbetsdag

Idag på jobbet har det inte gått min väg, jag har bränt händerna på papper, så har nu handskar i storlek XXL (?) men de hjälper i alla fall, jag har tappat papper ett antal gånger, vilket har medfört att man var tungen att stoppa upp maskinen, jag har tappat en fet pappersrulle på mitt ben så jag inte kom loss, så låg på fabriksgolvet och såg konstig ut.

Och i morgon är sista upplärningsdagen....vet inte hur de har tänkt, att jag skulle kunna lära mig att skarva på 4 dagar? eller egentligen är det mer 3,5 dagar...sen om två veckor ska jag, inte helt ensam, men utan en "lärare" kunna ta hand om min sida av maskinen....my oh my :/

Kommentarer
Postat av: How knows, Bo?

Detta låt juh inte alls bra, kanske beror på att du inte koncentrerar dig utan skriver sms dagarna igenom ;O Hoppas det går bättre för dig imorgon! Då ska jag ha återhämtat mina krafter och stiga upp 04.45 ta en härlig cykeltur på morgonkvisten och överleva 8 timmar i en tuffarbets miljö :P

2007-06-28 @ 19:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback