Min studentdag

Gårdagen var så underbar!!

Den började med champagnefrukost i centralparken, där även alla andra treor var, där så åt vi frukt, drack champagne och skrev i varandras mössor, samtidigt som vi skrek och sjöng (våran sång höll på under hela dagen).
Sedan så var det sångövning, det gick väl sådär, jag kunde den i alla fall inte när vi var klara, men det var ändå skoj. Sedan var det middag på Dalia. Där så hölls det tal, det sjöngs en hel del. Vi sjöng våran sång som vi gjorde på klassenskväll och TT sjöng SP3:an, och sedan sjöng lärarna den låt som vann "Strömkulleskolans melodifestival" som Fia o Simon fixade. Det var hur bra som helst verkligen.
Sedan var det rosutdelning i vår klass och sen var det betygsutdelning.
Och sen 15,00 sprang vi ut på trappan och tog studenten!
Efter det så var det självklart "flakåkning" genom Bengtsfors, hur skoj som helst, vi skrek, sjöng och väsnades.

Hade inte mitt studentkalas igår, så Jenny kom hem till mig och vi hade en firmafest. Sedan var det dags att bege sig till Åmål och HC, men stannade till i Långed först, såg på Amandas otroligt söta kusinbarn uppträda, trevligt.
Sedan var det alltså HC, och där var det fest, och det var verkligen hur skoj som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback