möte, ff7 o fotboll

Ja, det som skedde igår var väl egentligen tre saker.

Jag var på ett möte för jobbet skull, om säkerhet osv. Det skulle hålla på i ca en timme om inte mer, men det höll bara på i en kvart...Fick i alla fall ett elektrisk tortyrvapen, man fick ta om man ville, och så klart vill man väl ha det?

Sen spelade jag som vanligt FF7, har inte tröttnat än, men med tanke på vilka andra spel jag har i min lilla samling så är det inte konstigt att jag endast spelar FF7.

Eftermiddagen var det match, derby, mot Laxarby, vi spelade bra, men det gick inte vår väg igår heller. Och det gick absolut inte min väg, usch....

Kommentarer
Postat av: maria

du var jätteduktig, miss dammsug;) lite otur ibland bara men det händer! ha en underbar midsommar:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback