Så ska jag spendera min nationaldag

Ska strax hoppa in i duschen, men innan dess måste jag bäddda min säng, funderar även på att byta sängkläder, hur ofta ska man göra det egentligen?
Sen ska jag kanske iväg med mamma och kolla på när Leif "Loket" Olsson är på Baldersnäs och gör något som har med nationaldagen att göra. Får se om det blir så.
I eftermiddag/kväll/(natt?) så är det studentmiddag, jag ska köra med tanke på att jag ska ta blodprov 09,00 i morgon. Men det ska bli skoj, hoppas det är många som ska dit.

Kommentarer
Postat av: supercoola BO

"jag ska köra med tanke på att jag ska ta blodprov 09,00 i morgon. Men det ska bli skoj."-Angelica Widén.
Jag tycker blodprov och sjukhusbesök är skoj, men att du som ä rädd för blod tycker det.Det är väl ändå lite underligt?

2007-06-06 @ 13:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback