min dag

Så är denna lördag över, har varit en väldigt trevlig dag må jag säga. Den började med att jag for till Åmål, där shoppade jag loss på Ica Maxi (batterier) och på Jysk (rullgardin), sen bar det av till moster och lämnade av lite saker och sedan hem till Emelie. Där så spelade vi lite Gears of War tror jag det heter, spelade på Emelies gubbe, men var så dålig att folk inte ville ha med mig i deras lag, how rude! Sen kollade vi även in Emelie o Sammies nya lägenheten, högst upp, utan hiss var den belägen, men shit vad mysig den var, verkligen verkligen :)
Sen så åt vi lite pizza, inte helt fel det :) Fick även en trä-groda av Emelie från Thailand, den låter också, himlans fin, tog kort på den, men min kamera dog innan jag hann få in dem i datorn (därav mitt köp av batterier).

Sen bar det av till Bengtsfors och idrottsgalan, satt läääängst bak, men har man läktarplats så har man. Men skoj var det, kom på nya smeknamn te folk, Lövet, Trädet, Barret och Kotten. Amanda vann inte, men är ändå så himlans stolt över henne. Sen for jag hem lite tidigare, men hemma var det helt mörkt och alla dörrar låsta, så fick sitta på trappan i kylan och mörkret alldeles ensam, spelade lite Supergrass och The Ark för att tiden skulle gå lite snabbare, sen kom mor o far hem och jag kunde gå in och sätta mig här.

Så det är väl här jag kommer sitta den närmsta timmen, ska ta mig lite mer mat med så blir det tipp topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback