Nu är väskan packad

Nu är väskan packad, pengarna växlade och passet är hittat. Nu är jag redo för klass/studieresan till Bryssel. Ska bli så himla skoj, men har inte fattat att vi ska åka redan...

Hittade min dagbok från Italien från förra året, så den ska med igen, det ska bli min lilla resedagbok, men den är rätt tunn så det får nog inte plats med någon mer resa efter denna tror jag....

De första dagarna är väl kanske inte de allra roligaste, då blir det EU:högkvarteren, men senare blir det Paris, Brügge, chokladfabrik och Waterloo och det låter ju inte alls fel det!

Så nu blir det röj när SP3 från Bengtsfors kommer till Bryssel ; )


image79



15,00 i morgon går bussen till Göteborg och planet lyfter 19,30 tror jag det var, är framme i Bryssel någongång runt 21,00

Woohooo!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad härligt det låter!

Postat av: sofia

Hoppas du får det skitkul! =) Nästa vecka åker jag och Andreas =)

2007-03-21 @ 07:21:03
URL: http://sofijaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback