Oändlighet, Coreper, lunch med esteter, matte med tårar

Idag shoppade jag o Jenny loss inne på Bengtsfors färghandel, vi köpte en blå färg, Oändlighet, och en roller, vår monter kommer att bli finast av dem alla...
Sen blev jag klar med mitt coreper arbete, när jag redovisade upptäckte jag att jag själv inte fattade vad jag läste...så det var nog inte ett av mina "bättre" arbeten...
Slutade tidigare från Historian, så då gick jag på jakt efter någon att äta lunch med, hittade som tur var Amanda och hennes klasskompisar, de var snälla och lät mig följa med dem på lunch. Det var god lunch idag med, kyckling med ris och sen var det pannkakor till efterrätt.
Sedan var det dags för matte, satt hela lektionen med ett tal, det är nu andra lektionen som vi grejade med detta tal, Fipi gjorde så att jag började gråta, TVÅ gånger till och med....hon blåste i mina ögon, på min begäran, så får väl skylla mig själv antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback