(o)nödigt vetande

Nu kommer lite (o)nödigt vetande.

  • vaknade av att mina vader, bägge, krampade, inte så mysigt att vakna till
  • klockan 03,42 befann sig min kamera i Örebro, chansen finns att jag får den idag, *hoppas hoppas*
  • jag har en ganska så najs helg framför mig, hälsa på emlan, gå på idrottsgala m.m.
  • idag serveras det lasagne på skolan, vilket betyder att det blir en väldigt lätt frukost idag
  • jag får ta bilen till skolan
  • solen skiner
  • snart påsklov och sälen
  • hittade mina pilotisar inne i badrummet, över spegeln på en dammig hylla tillsammans med rakapparater, frågan är hur och varför de låg där...
  • har blivit beroende av Supergrass - Alright, spelas minst 5 ggr på raken
  • strax skolan för mig där en lektion med matte c väntar
    image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback