Bäver!!

Bäver är mitt nya skällsord, säger det när något inte går som jag vill, och just nu är ett sådant tillfälle.

Jag bestämde mig för att dra ut på en liten joggingtur, trots att jag inte har någon strand att vara på, då fick helt enkelt gamla järnvägen fungera. Jag tog ingen konditionsrunda utan tänkte öva lite på min snabbhet, eller jag tänkte skaffa mig en snabbhet. Så jag körde lite intervaller och så, och sedan när jag började jogga hem igen så kände jag en lite smärta i mitt lår, har troligen sträckt mig. Det är inte bra då det är match på fredag....

Detta är med säkerhet ett Bäver tillfälle!!

image200

Kommentarer
Postat av: Helena

Bävern är ju jättesöööt. Kan du inte byta skällsord? Ha en skön kväll eller blir kvällen
bäver? Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback