En lista i väntan på maten

Hittade denna lista här

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Hittade ingen bok i min broders rum, så tog en biltidning:
Extra imponerade i den tryckande hettan, då...

2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
Broderns dvdställ

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Superpop på norska MTV

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
16,00
(den var 16,14)

5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Väntar på mat o lyssnar på musik

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag gick hem ifrån bussen

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här utmaning?
aftonbladet o lite bloggar

8. Vad har du på dig?
Svarta byxor, svart tröja, ett vitt linne med små dödskallar o svarta strumpor

9. Drömde du något inatt?
Ja, en hel del

10. När skrattade du senast?
På riktigt, i skolan förrut

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Fotbollsflagga, "fotbollsvimplar", 5 kort och lite papper

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej, inte vad jag kan komma på

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Skojigt tidsfördriv i väntan på maten

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Såg Blues Brothers igår, dock inte hela. Kommer inte ihåg när jag såg en hel film senast...

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En hel del

16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om.
Jag samlar på mjukisdur
17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Ta bort alla pedofiler

18. Tycker du om att dansa?
Säger som Magnus Uggla:
"Jag dansar aldrig nykter"

19. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka.
Har en hel del flicknamn: Ebba, Cajsa, Astrid o Isolde
dock inga pojknamn

20. Vilka personer vill du ska svara på dom här frågorna?
Alla som vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback