Mina planer för dessa 4 lediga dagar

Har en hel del planerat dessa dagar:

Torsdag:
Idag ska jag inte göra så mycket på dagen, men ikväll bär det av till Långed och träning, för att sedan grilla och mysa med laget, härligt :)

Fredag:
Börjar tidigt med kalas, för moi fyller ju år nästa tisdag, men firar det imorrn, aldrig fel med kalas.
Sen på kvällen ska jag o Sofia, kanske Jenny o kanske Amanda till Bengtsfors och köpa pizza och äta pizzan när vi ser på Bengtsfors mot Långed, i vad jag tror kommer blir ett spännande derby ;)

Lördag:
Lördagen kommer att spenderas i Ed. Jag o Jenny ska sälja böcker på nostalgimässan och förhoppningsvis kommer vi bli rika.

Söndag:
Ska förhoppningsvis till Emelie, får se om jag är bjuden, annars får jag helt enkelt bjuda in mig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback