idag har jag lekt frisör för er som undrar

Ska snart hem till Emelie o Sammie, de har bjudit in mig på middag, det är ju bara för trevligt! Blir nog någon film o så med, najs najs!
Har pluggat lite, läst igenom första delen. Ska se om jag läser något ikväll med, annars får jag ta det imorgon.
Ska snart klippa min naglar, för er som undrar.
Men har faktiskt lekt frisör på mig själv idag, det var inte planerat, utan var 100% impulsklipp. Klippte bort en liten tuss som såg väldigt sliten ut, så nu är den borta. Klippte ju lugg för någon månad sedan, och nu är den låååång, men orkar inte ha  lugg så håller på att vänja mig med att ha väldigt myclet hår framför ena ögat. För er som undrar.

Nej nu ska piffa till mig innan middagen.


image363
Bryssels himmel
fotograf: Strumpan

Kommentarer
Postat av: Strumpan

Bilden får mig att tänka på en underbara tid med en underbara klass :D

2007-10-13 @ 20:30:02
Postat av: Therese Odesten

ja, det var det verkligen! ja, den var bra men jag gillade inte slutet på den, hade hellre velat att de skulle ha blivit mördade.. kandske för att det är lättare att ta.. hrm..?
hooappas att du får en bra dag och haft en kul helg! kramar..

Postat av: Therese Odesten

ja, det var det verkligen! ja, den var bra men jag gillade inte slutet på den, hade hellre velat att de skulle ha blivit mördade.. kandske för att det är lättare att ta.. hrm..?
hooappas att du får en bra dag och haft en kul helg! kramar..

2007-10-14 @ 12:51:45
URL: http://odesten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback