skoj igår, trött idag

Måste bara påpeka att förra inlägget är ett litet intern skämt...

Men hade det skoj igår, var jag o Strumpan o vi hade en trevlig fest med datorer mobiler. Sen kom Josse o Madde, de skulle åka med till Ed. Det var vår allas Laxen som körde oss, sen i Ed var det återigen endast jag o Strumpan, träffade dock ett antal trevligt folk som man känner. Efter en lång tid fick jag äntligen med mig alla till hotellet och väl där inne var det en del folk, men inte så många som jag trodde det skulle vara, fast var ju mest på övervåningen, kanske var packat nere...
Hade en mycket trevlig afton, även om man är lite trött idag, men så det ska vara :)

Nu blir det House.

Kommentarer
Postat av: Strumpan

Wiii igår var det skoj skoj skoj skoj skoj skoj :D
Ps, jag är riktig stol över mina strumpor!

Postat av: Therese Odesten

precis! oki, vad trist, det är ju så med småstäder.. kommer ihåg när man var runt 13 och hängde i säffle o åmål på kvällarna och åkte med killarna som körde gata upp o gata ner hela kvällen o dunkade.. hihi.. det var tider det ;) min helg var bra, blev lite kaotiskt i slutet bara :/ så vad händer i veckan då? kramar

2007-10-08 @ 13:04:17
URL: http://www.odesten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback