efter 10 års uppehåll är det kanske dags igen?

Har inte spelat innebandy (förutom i skolan då) på ca 10 år. Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag tyckte att det var, om jag längtade till träningarna o så, men eftersom jag inte slutade "frivilligt" så måste jag ju tyckt att det var roligt?
Pratade i alla fall med damlagstränaren idag, jag var välkommen imorgon. Får se hur det är med nacken, förhoppningsvis bra. Annars kanske jag går och kollar.
Så fort vi kom hem sprang pappa upp på vinden och hämtade ner några gamla klubbor, tror att han tycker att det är roligare att jag börjar igen än jag :P
Så nu är jag faktiskt lite nervös, men tanke på att det är ett div 3 lag och jag har inte spelat på typ 10 år...
Men har ju faktiskt varit med och slagit Pixbo, och det säger inte lite ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, denna helgen har man minsann haft att göra! Men det har varit kul oxå, min familj följde med mig upp till sthlm och åkte hem idag, så det blev massa rännande på stan, ikea, och andra "turistgrejer" som att kika på slottet, djurgården, m.m.
Okii, ja vi hade en helt tom vägg i vårat vardagsrum här så den passade himla bra där, ser coolt ut med en sån stor tavla :)
Ja, juristlinjen är ju stenhård.. jag sökte ju dit direkt efter gymnasiet och kom in men sen ångrade jag mig för jag kännde att jag verkligen inte orkade var ju helt slut efter gymnasiet och ville gärna flytta ihop med min pojkvänn och testa på att jobba med olika yrken och tjäna pengar här i sthlm! och jag vet fortfarande inte, om jag börjar där så måste det ju vara stenhårt plugg och det intresset har jag inte riktigt fått än.. kanske blir nästa höst eller vår..
Jobba med reklam låter kul! Det är oxå ngt som jag skulle kunna tänka mig, Du ser jag har absolut ingen aning om vad jag vil göra, eller kanske bättre att säga att jag vill göra allt med en gång :)
Oj, vad långt jag skriver, haha :)
kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback