Fotboll sen lite tjat om mitt hår och mina tvplaner för kvällen

Näst sista fotbollträningen för denna säsong är över. Var en hel del spel och det är ju aldrig fel det.
Känner mig dock stel, både i nacken och benen, men så det ska vara, iaf i benen, ska kännas att man tränar.
Jenny berättade även om ett möte med en 3,5 år gammal lax, det var nog det skojigaste jag hörde under träningen... :P


Efter träningen väntade en mycket efterlängtad inpackning av min lilla risbuske till hår. Hade även i en kräm som ska ta fram drömlockarna, ska se om mitt ris fattade det och börjar locka till sig snyggt nu...

Om en kvart blir det House, är väl bara jag som inte ser Desperate Housewives kan jag tänka mig, det är ju bra det med, men det är ju en sådan serie man MÅSTE följa eftersom det händer en hel del i varje avsnitt har jag märkt, då är det bättre med House med rätt så fristående avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback