Hela denna dag har spenderats i långed på/brevid en fotbollsplan

Har idag vart i Långed så gott som hela dagen. Inget fel på det, finns mycket trevligt folk i Långed, även om det kan vara lite svårt att tro ;)
Spelade säsongens sista match och även om det inte gick som vi ville, så kämpade vi på och gjorde en bra sista match, vi har bara sån otur! Men men får ta nya tag nästa år!
Sen kollade vi på när herrarna gick obesegrade ut ur serien, vilket är väldigt bra gjort! De fick fina guldmössor av oss med.
Sådana mössor ska vi ha nästa år är det planerat ;)

Sedan dess har jag inte gjort så mycket, kollat på När Lammen Tystnar med mor o far. Faster var här en sväng med, trevligt, hon tog med sig tre böcker, najs najs!

Kommentarer
Postat av: Therese Odesten

ja, kan tänka mig det :) man kan inte vinna jämt :( jag hatar när lammen tystnar, så himla läskig.. Har kommit på en sak, du bor ju i bengtfors, det är ju jätte nära säffle där jag kommer ifrån, vi kanske känner samma folk? har haft ngra kompisar som har pluggat i bengtfors, hotell & resturanglinjen där.. vet du vem erika jansson är? hihi.. en kul grej jag kom på bara :) kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback