idag kom glädjen över att jag har börjat med innebandy ;)

Idag var det en styrke/konditionsträning, alltså ingen klubba o boll idag.
Var löpning först, gick bra med tanke på vår nya tränare i fotboll, så kan man iaf springa.
Men sen gick det lite nedför, var en massa spurter, kan väl det med från fotbollen, men sen var det armhävningar och andra arm relaterade övningar, vilket varken jag eller mina armar gillade, för spelar man FOTboll så gör man inte så mycket med armarna, så just nu krampar de lite i protest...Är dock inte bara armarna som protesterar även låren gör det efter en övning som jag aldrig gjort tidigare, så får se hur det går på träningarna imorgon...
men men, vill man bli bättre får man helt enkelt bita ihop, och jag måste verkligen bli bättre....
Jag överlevde i alla fall :)


Nu ska jag ta mig lite mer kvällsmat.

image342

Kommentarer
Postat av: den inte går i pyjamas hela dagen.

Det var förväl att du inte gick i pyjamasen till träningen...

2007-09-26 @ 22:35:26
Postat av: Therese Odesten

Tack, det blev det :) Ja, jag ringde till tele2 & så hjälpte dem mig, tror att de funkar, har inte fått ngt samtal från dem ännu iaf! Jag läste vanlig samhällslinje men med hästinriktning, hade mina hästar på skolan & hade ridning & hästkunskap & sånt på schemat. Därför så gick vi väldigt långa dagar 7.30-17.30 och även kvällslektioner senare, men vi bodde ju på skolan så det gick bra. Var verkligen tre av de bästa åren i mitt liv! Man lär känna varandra grymt bra & har jätte roligt, jag var ju kvar där de flesta helgerna oxå efersom jag hade 60mil hem, men det var kul! och utbildningen var kanon! :)
vad har du gått för gymnasie?
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback