jodå har allt planer inför lördag

Har allt planer inför imorgon, ska städa mitt rum, alltså på riktigt denna gång, inte bara plocka upp kläderna och lägga in dem i garderoben, nej nej, imorgon ska jag dammsuga o damma. Ska vara så rent att man kan äta från golvet (inte för att jag skulle göra det men man vet aldrig med Jenny - laxen eller Sofia - långedaren, de gör de mest konstiga saker)
Sen har jag fått en mycket fin innebandyboll av min bror, så ska öva upp mitt skott, så om ni ser en 19 årig tjej stå och skjuta som en 3 åring, så är säkerligen jag.

Kommentarer
Postat av: Karin

tack =) hm, om du inte har en snäll bror som kan fixa det åt dig så tror jag man kan köpa det på vanliga Tv-äffärer så som Siba, Elgiganten osv. Men de kan nog vara ganska dyra, så jag tror det funkar att ladda hem från nätet också! Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback