nu hatar min kropp mig

Nu hatar min kropp mig, speciellt benen, de är inte vana vid att träna 5 ggr på 4 dagar, men det var bara denna veckan det var så intensivt. För nu har ju sista fotbollsträningen varit och det var skoj, även om vår tränare kallade sig själv för slavdrivare (så ni kan ju ana hur det var). Spelade match mot pojkarna med, blev 1-1. Så det var skoj.

Sen var det innebandy träning, inte lika mycket spring i övningarna som är det på fotbollen i alla fall, men det är ju mer intensivt när det är tvålag.

Så nu värker det både här och där, så nu gäller det vila vila och vila tills på söndag då det är match, sista matchen för säsongen...

image343

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är ett ridgymnasium som ligger i skåne men de tar in folk från hela sverige. Jag hörde talas om det eftersom det är ganska känt bland hästfolk & jag red ju jättemkt då. Men jag ville inte gå på ett vanligt naturbruksgymnasium, men Bollerup är d mkt seriösare med hästbiten, de har egen avel med över 150 hästar & en bra rid- & unhgästutbildning samtidigt som man kan läsa vanlig samhäll eller naturlinje för jag ville ju fortfarande kunna söka vidare på universitet senare. Det enda negativa är väll att det är svårt att komma in, många som söker & bara ca 90platser varje år( men jag hade bra betyg så det löste sig :) & att det kostar rätt mycket att gå där eftersom dt är en privatskola.
Läste om din träning! vad duktig du är. men förstår om du har träningsvärk nu =)
kram!
Ja, det blir en helt annan gemenskap när man bor ihop. Och det var massa fester på skolan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback