Såhär kan det bli om man har Fia bland sina kontakter på msn

Sofia säger:

okej blir bra det

Sofia säger:

vettu

Angelica säger:

nepp?

Sofia säger:

JUeeppp

Angelica säger:

vaddå?

Sofia säger:

Nu börjar du yra igen

Sofia säger:

vet inte vad vi pratar på

Sofia säger:

jag skrev det: okej blir bra vettu

Sofia säger:

fast vettu kom efteråt

Sofia säger:

Ååh vad vi yrar

Angelica säger:

jaha

Angelica säger:

haha

Sofia säger:

Vi är riktiga yrekärringar


Såhär är det ofta i våra samtal, ingen som har någon koll alls


Kommentarer
Postat av: Blond kanske även bond ::D

Blond brunett är lika illa som hel blondin. För blond brunett är ju brunett för att dölja blondheten. Jag kan iaf skylla på att jag är blond om jag gör nåt fel, vad skyller du på? ;)

2007-09-19 @ 23:09:59
Postat av: Anonym

Haha, men man kan aldrig få för mycket av en blond vän och man kan aldrig få för mycket av en blond brunett!

2007-09-19 @ 23:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback