fått lite gjort

Har fått en del gjort idag, även om jag känner mig lite som en zombie.
Som tur var slapp jag åka till Bfors, kom på att jag numera har en far som jobbar där, så då kunde ju han inhandla det som behövdes för att lägga upp min kjol =)
Blir nog rufs hår idag, inte plattat, vädret ser lite för mulet ut för att jag ska platta det, orka platta om de sedan börjar regna, så de får bli naturligt (eller jag får väl hjälpa håret lite på traven) för att bli trevligt rufs.
Vet inte hur länge jag blir på kalaset, mår inte jättebra precis, men har fått tag i lite halstabletter som ska med till kalaset.
Så jävla typiskt, har inte vart sjuk på länge, men nu blir jag sjuk på den dagen som jag längtat länge till. Så himla typiskt :/ Men får väl vara glad över att jag inte snorar eller pratar med hes röst. Nej,  reliv och halstablatter blir min räddning i kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback