igår så var jag med jenny i trollhättan och vi hälsade på amanda

Igår så åkte jag och Jenny till Amanda i Trollhättan, vi var ute på en rätt så lång promenad, vi fikade på ett mysigt café, vi var inne i den affär som Amanda kallade "Angelica-affären", vilket hos hade iofs rätt i, var hur mycket roligt som helst där inne. Sen gick vi runt på Oden, ett köpcenter, vi kollade i olika affärer och sånt. Sen blev det ICA där vi gick runt och försökte bestämma middag, blev tillslut hemmagjord pizza. Den blev otroligt god, ost, skinka o bacon. Sen kollade vi på Sunes sommar och åt kex för att sedan surfa lite på internet och kvällen avslutades med en massa prat. Sen åkte jag o Jenny hem igen. Var väl hemma vid halv 1 tror jag. Hade en mycket trevlig dag!
image476
Jag och Jenny "lånar" Amandas blonda hår.
En gammal bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback